2011. augusztus 2., kedd

Karcagi tábor

2011. 07. 20-23 között ismét egy tartalmas foltvarró táborban vettem részt. Találkoztam rég látott barátokkal, akikkel ugyanannak  a hobbinak hódolunk. Reggeltől estig készültek a szebbnél szebb alkotások.
Első nap várost építettünk.Az első lépéseknél még nem igazán láttam  hogyan lesz ebből város, de a nap végére azért szépen kialakult. Nekem a többiek képei jobban tetszettek mint a sajátom. legközelebb már tapasztaltabban kezdek hozzá.
Második nap  a passziánsz technikával ismerkedtünk. Már varrtam hasonlót, de nem ezzel a módszerrel, így érdekes volt ezt is megtanulni.
Harmadik nap crazy kis táskát készítettünk. számomra ez volt a tábor legjobb napja és ez az egyetlen alkotás ami majdnem teljesen elkészült és amit azóta sikerült befejeznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése